Posted by jinson on 22:37 No comments

Salam semua..Dalam entry kali ini saya nak kongsi supplement zink complex shaklee..

Zink boleh didapati dalam makanan seperti di gambarajah di bawah,Tapi kita tidak tahu adakah nutrien zink masih ada apabila makanan yang mengandungi sumber zink ini dimasak dan dihidangkan.Sebenarnya cara kita menyediakan makanan mempengaruhi kadar nutrien sesuatu vitamin.

Oleh yang demikian usahlah kita bimbang, kita boleh mengambil supplement semulajadi sebagai mengantikan zink dalam makanan.Apakata kita cuba suplement dari shaklee nie


Zink complex merupakan metabolik semulajadi tubuh.ia hadir di dalam semua sel tubuh sebagai sebahagian daripada tindakbalas enzim di mana ianya terlibat di dalam pelbagai aktiviti biokimia.zink penting untuk tumbesaran dan perkembangan tumbuh.

Keistimewaan zink complex shaklee
Setiap hidang membekalkan 100% keperluan zink harian tubuh.dirumus dengan zink glukonat,kalsium dan aalfafa yang mudah diserap oleh tubuh.Zink complex shaklee dirumuskan dengan rumusan tumbuh-tumbuhan.


Siapa yang memerlukan zink complex

Jawapannya adalah wanita yang mengandung dan menyusu, kesuburan bagi kaum lelaki, baru lepas menjalankan pembedahan, pengamal vegetarian dan peminum alkohol.
Di antara kebaikan zink complex shaklee




Kombinasi zink complex dalam SET VITAMIN SHAKLEE(SILA KLIK DISINI)

Set kesuburan


Untuk tempahan /pertanyaan/konsultasi boleh hubungi

Ina Majid

sms/whatsapp/call 0135241956

Pengedar Sah Shaklee (Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak)





0 comments:

Post a Comment